Nasza kadra

„Dobry wychowawca, który nie wtłacza a wyzwala,
nie ciągnie a wznosi, nie ugniata a kształtuje,
nie dyktuje a uczy, nie żąda a zapytuje –
przeżyje wraz z dziećmi wiele natchnionych chwil.”

Janusz Korczak

Kadrę nauczycielską tworzą doświadczeni wychowawcy, którzy dostosowują metody pracy do potrzeb i możliwości każdego dziecka, wspomagając tym samym jego rozwój.

Nauczyciele pracujący w naszej szkole:

  • zachęcają do działania i współpracy
  • rozbudzają kreatywność i ciekawość świata
  • doceniają każde, nawet najmniejsze osiągnięcie
  • uczą wrażliwości, kultury bycia na co dzień
  • wskazują właściwe wzory zachowań i dają dobry przykład.

 


Dyrektor Niepublicznego Punktu Przedszkolnego PWN

Katarzyna Wojtas – Dyrektor Dwujęzycznej Szkoły Podstawowej PWN, psycholog szkolny. Przez sześć lat pełniła funkcję dyrektora Dwujęzycznej Szkoły Podstawowej Academy International, następnie wicedyrektora szkoły brytyjskiej oraz wicedyrektora szkoły alternatywnej w Poznaniu.
Magister psychologii wychowawczej (ukończone studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego), nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, z kwalifikacjami do nauczania również w języku angielskim. Posiada dziewięcioletnie doświadczenie w pracy jako psycholog szkolny i przedszkolny na każdym etapie edukacyjnym – począwszy od liceum, przez gimnazjum i szkoły podstawowe, a skończywszy na przedszkolach i żłobkach.

Jej pasje to praca z dziećmi, praca z rodziną w nurcie systemowym, arytmetyka mentalna oraz sport – przez wiele lat aktywnie trenowała siatkówkę, kocha również jazdę na nartach. Szczęśliwa mama 2,5 letniego synka.

 


Monika Rawska – English-speaking teacher

My name is Monika Rawska and I’m an English-speaking teacher in the Bilingual Kindergarten of PWN. I love working with kids and observing how fast and natural they are in an aquistition of new skills. What’s more, awareness of my participation in this process is a source of unquestioned satisfaction to me. Every day preschoolers surprise me with something new, so working with them never gets boring.

Besides introducing children to the world of English, my passion is to arouse the imagination and ingenuity of children through artistic activity. I also love inviting them to the world of children’s English literature.

In private life I’m a mom of 4-years old Pola. Except for spending time with her, I always enjoy summertime, good coffee, books by Szczepan Twardoch and Joanna Bator, good music of almost all genres, Bareja’s Polish comedies and getting creative by making paper crafts.


Kimberly Trier  – Native Speaker

I am native speaker and early childhood teacher from New York who graduated from the City University of New York at Hunter College in 2014. Afterwards, I completed my assistant teacher’s certification at Malloy University. Since then, I have been teaching both pre-school & elementary school age children with an additional special focus on art, reading comprehension and English. I like to emphasize the importance of reading and art within the classroom and incorporate both into my lessons to enhance the student’s learning experience and bring about a naturally positive attitude towards school. I really enjoy helping students to develop important skills for their everyday life while at the same time providing a creative atmosphere that children can excel in.
When I’m not teaching, my hobbies are: drawing, painting, reading, baking, ballet dancing, flute playing, learning Polish, German and Dutch.

 


Marta Maciejewska – nauczycielka języka angielskiego

In my teaching career I went through all the stages – from preschool to the university. I graduated from the University of Warsaw, where I studied at two faculties – English Language Teaching and American Culture Studies. I also received the University of Cambridge CELTA (Certificate of English Language Teaching to Adults) with Pass A. I hold a Montessori teacher diploma and non-violent communication (NVC) certificates. In my scarce free time I love reading American poetry and Polish crime stories, practicing yoga and woodworking, but in fact I spend most of it walking my adopted dog, Gabryś.

 


 

Anna Sitarz – wychowawca 5 latków

Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej oraz przedszkolnej. Ukończyłam wyższą Szkołę Pedagogiczną TWP w Warszawie oraz studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Oświatą. Nieustannie się szkolę, posiadam wiele specjalistycznych kursów pedagogicznych. Jestem doświadczonym zawodowo nauczycielem. Moją pasją są góry oraz wycieczki, a moje zainteresowania to film, psychologia i muzyka. Praca z dziećmi to moja pasja, pochodzę z rodziny nauczycielskiej. Moi rodzice byli nauczycielami. Tata uczył matematyki, a mama języka polskiego. Cenie sobie ludzi szczerych, otwartych i kompetentnych.

 

 


Marta Sapijaszko – nauczycielka wychowania fizycznego

Ukończyłam pedagogikę z wychowaniem fizycznym oraz podyplomowo fizjoprofilaktykę i korektywę, staram się nie stawać w miejscu i wciąż poszerzać swoją wiedzę.

Od lat pracuję z dziećmi, starając się zarażać je moją największą pasją jaką jest SPORT. Uwielbiam każdą aktywność fizyczną. Przez wiele lat trenowałam karate  a od trzech lat zawodniczo trenuję wrotkarstwo i łyżwiarstwo szybkie.  Poza tym biegam na długich dystansach, jeżdżę na rowerze i nartach, pływam, żegluję oraz uprawiam wspinaczkę skałkową i kajakarstwo. Bardzo mnie cieszy, że moją pasję podziela cała rodzina, więc emocje związane ze startami  w zawodach przeżywamy wszyscy.

Sport dał mi wiarę w siebie i moc pokonywania własnych słabości oraz  przeciwności losu. Dzięki niemu uwierzyłam, że niemożliwe prawie nie istnieje.

Najlepiej czuję się na łonie natury. Góry i morze dają mi uczucie niczym nieograniczonej wolności  i napełniają energią potrzebną do stawiania czoła codziennym wyzwaniom.

Wolne chwile – jeśli akurat nie jestem w ruchu J- spędzam w kuchni lub nad lekturą  literatury podróżniczej.


Magdalena Swat – nauczycielka muzyki i rytmiki

Wykwalifikowany nauczyciel rytmiki, teorii muzyki oraz gry na pianinie. Absolwentka Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi oraz Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Doświadczenie pedagogiczne zdobywam podczas pracy jako nauczyciel rytmiki oraz przedmiotów teoretycznych m.in. w szkołach muzycznych i przedszkolach. Prowadzę także autorskie warsztaty i animacje dla dzieci w różnych miastach w Polsce.
W pracy z dziećmi największą satysfakcję sprawia mi obserwowanie postępu podopiecznych oraz uśmiech na ich twarzach podczas prowadzonych zajęć. Wszystkie moje zainteresowania, poza pracą pedagogiczną, skumulowane są wokół muzyki. W wolnych chwilach uwielbiam komponować utwory w różnych stylach oraz piosenki dla dzieci. Pasjonuję się także improwizacją fortepianową, dzięki czemu mali uczniowie mają okazję słuchać muzyki tworzonej na żywo, co ubarwia i niezwykle uatrakcyjnia lekcje.

 

 

 


 

Magdalena Albiniak – Logopeda

Logopeda, pedagog specjalny, terapeuta AAC i specjalista kinesiotapingu terapeutycznego w logopedii.

Ukończyła dwustopniowe studia na kierunku logopedią z audiologią, Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu szpitalnego i licznych praktyk m.in. w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu, poradniach specjalistycznych oraz pracując w szkole i zespole wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Stale doskonali swój warsztat pracy przez uczestnictwo w szkoleniach. Aktualnie jest w trakcie podyplomowych studiów z neurologopedii.

W pracy terapeutycznej najważniejsze jest dla niej zbudowanie dobrego kontaktu i wrażliwość na potrzeby dziecka, gdyż pozytywna atmosfera sprzyja otwartości w działaniu, przełamywaniu oporów i osiąganięciu sukcesu.
Przedszkolaki mówią na nią “ciocia logopeda”, a gdy ją zobaczą, entuzjastycznie prezentują, czego nauczyły sie na ostatnich zajęciach:)
Prowadzi terapię logopedyczną prostych wad wymowy oraz terapię mowy i komunikacji w złożonych zaburzeniach rozwoju u dzieci.
Prywatnie jest miłośniczką kuchni i smaków z różnych stron świata oraz podróży – tych małych i dużych;)